Komşumun kızı ve oğlu

Selam ben İstanbuldan tevfik. şuan 20 yaşımdayım ve size geçen sene başımdan geçen olayı anlatıcam.bizim dairemiz 2.katta ve hemen yan dairemiz bayadır boştu.haftasonu yeni bir aile taşınmıştı ve tabi hemen kaynaştık tanıştık.aileleri 3 kişilikti. Babaları onları küçükken terketmiş,annesiyle birlikte yaşayan bir erkek ve bir kız çocuğu . erkek olan benden 1 yaş küçüktü ve kız olanda benimle aynı yaştaydı. bende tek çocuğum ve annemle yaşıyorum.biz bu yeni komşularımızla çok iyi anlaştık hergün görüşürdük ve biz 3 kişi çok iyi arkadaş olduk. Birgün annelerimiz gece dışarı çıktılar ve 1 gün boyunca yalnızdık. Hemen içkileri falan aldık onlara gittik. Sabaha kadar içip dağıtıcaktık.saat gece 2 oldu ve biz saat 10 dan beri içiyoduk kafamız çok iyidi ve sürekli gülüyoduk.Sonra saat 3 gibi çok yorulduk ve uyumaya gittik, ben annelerinin yatağında yatıyordum ve onlarda kendi yataklarındaydılar.Onlar ebeveyn tuvaletini kullanıyorlardı ve yattıktan sonra buse geldi özür dilerim tuvalete girmem lazım dedi tabi sorun değil dedim ve girdi.tuvaletin kapısını aralık bıraktı ve ben onu görebiliyordum ama pek dikkatimi çekmedi çok uykum vardı kafam iyidi . daha sonra tuvaletten çıktı ve burda yatabilir miyim sorun olurmu dedi bende sorun olmaz zaten yatak  büyük sığarız dedim geldi ve yanıma yattı arkasını döndü uykum yok dedi benim var dedim o zaman seninkinide kaçıralım dedi o nasıl olcak dedim ve penisimi ellemeye başladı çok güzeldi ve pijamamı indirip ağzına aldı çok zevk almıştım.

Devamı için tıkla…

Alıntıdır.

Leave a Reply

