seks-hikayeleri.biz Yakın Arkadaşım

Merhaba seks-hikayeleri.biz okurları ben Hakan. Yaklaşık 3 yıldır bodrumda oturuyorum. Buraya ilk taşındığım zamanlardan beri vücuduna hasta olduğum ve her gece hayallerime giren Nadide adında bi kız vardı yaşça benden büyük olmasına rağmen sohbetimiz çok iyiydi.Ben askere gidip geldikten sonra ona karşı daha fazla ilgi duymaya başladım ama ona bir türlü bunu söyleyemiyordum.Neyse biz devamlı ne zaman içiyoruz diye şakalaşırdık.Bir kere İçmiştik Zaten Ama Bişey Olmamıştı Gündüzdü.Ben Çalıştığım İçin Kendisini bir gece sahilde içmeye davet ettim ve biz biralarımızı içtikten sonra ben onun koynuna yavaş yavaş sokuldum içkiliyim zaten her istediğimi yapabiliyorum.Bi ara boynunu öpmeye başladığımı hatırlıyorum ve orda koptu herşey. Çılgınlar Gibi Öpüşüyorduk ben üstüne çıkıp kazık gibi olmuş yarrağımı onun amının üstüne yasladım ve gidip gelmeye başladım öpüşürken.Altımda inleyişi hala gözümün önüne geliyor. Daha sonra tişörtünü çıkardım ve sütyenini yukarı kaydırdım muhteşem göğüsleri karşımdaydı . Uçlarında dilimle daireler çizerek ve arada emerek onları yalıyordum.Bi ara ısır onları dediğini duydum ve uçlarını hafif hafif ısırken saçlarımı elleriyle resmen yolduğunu farkettim. daha önce ilişki yaşadığı için sınırı yoktu anlamıştım. aşağılara doğru inmeye başladım ve pantolonun üstünden amını öpüyordum sonra düğmesine el attım ve kendi çıkarıp bir hamlede sıyırdı pantolonu . Kumsalda olduğumuz için dalgalar falan ekstra bi atmosfer sağlıyordu.bende pantolonumu çıkardım ve aletimi görünce gözleri büyüdü hissettiğimden daha büyükmüş dedi .

Devamı için seks hikayeleri

Leave a Reply

